top of page

Artikel: Unge køber ind på autenticitet – Influencer marketing

  • Forfatters billede: ContentClub
    ContentClub
  • 16. sep.
  • 1 min læsning

Opdateret: 6. nov.

På få år er influencer marketing gået fra nichefænomen til en af de hurtigst voksende discipliner i dansk markedsføring. Ekspert giver indblik i branchen – se også med på nyt webinar


Da Emilie Reenberg for to og et halvt år siden grundlagde ContentClub, var influencer marketing allerede i fremgang – men siden er udviklingen eksploderet.


”I dag er vi seks ansatte og kører omkring 30 kampagner om måneden. Vi samarbejder fast med cirka 37 influencere,” fortæller Emilie Reenberg.


ContentClub er ikke et klassisk influencer management, men et influencerbureau, der hjælper virksomheder med at lave kampagner med de rette influencere.


”Vi tager ikke management på de influencere, som er signet hos os. Vi er alene en kommerciel partner til influenterne og tager dialog med brands og bureauer, der enten vil samarbejde med en given influent eller pitcher influenter ind til givne kampagner. Samtidig har vi et strategisk partnerskab med Viaplay, hvor vi agerer bindeled mellem deltagere i Viaplays programmer og brands, der køber tv-annoncering. Her varetager vi alt fra matchmaking og kampagneudvikling til effektmåling og rapportering,” siger hun.


Læs hele Business Danmarks artikel herunder:




ContentClub logo

Find flere blogs www.contentclub.dk

Kommentarer


bottom of page