Business Danmark styrker kommunikationen via influencer marketing.
- ContentClub

- for 4 dage siden
- 1 min læsning
Opdateret: for 3 dage siden
Influencerindhold er ikke bare underholdning – det er en måde at nå studerende og unge på, hvor de allerede er aktive. Data viser, at 75% af unge i målgruppen stoler mere på anbefalinger fra Influenter, end på klassiske annoncer.
Se de første kampagner her:
Hos ContentClub hjælper vi virksomheder med at finde de rette influenter, så kampagner når målgruppen, hvor de er. Følg os for mere inspiration om, hvordan influencer marketing virker i praksis – og hvorfor det gør en forskel.
Når unge scroller gennem Instagram og TikTok, er det sjældent reklamer, der stopper dem. Det er autentiske, relevante og inspirerende personer, som de følger og stoler på.
Hvis du vil dykke dybere ned i, hvordan man arbejder strategisk med influencer marketing både i forhold til målgruppeadfærd, formater og kanalvalg – kan du finde mere på contentclub.dk.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på collab@contentclub.dk, hvis du ønsker sparring på, hvordan din virksomhed kan bruge influencermediet mere målrettet og effektivt.





Kommentarer