top of page

Dit brand i nye historier – hvor TV møder influencer marketing

  • Forfatters billede: ContentClub
    ContentClub
  • 13. okt.
  • 2 min læsning

Opdateret: 24. okt.

Forestil dig, at dit brand bliver en del af de øjeblikke, danskerne allerede taler om.

Uanset om du vil aktivere madelskere fra MasterChef, eventyrere fra Robinson eller sociale frontfigurer fra Paradise, kan dit brand blive en del af influencer marketing historier, danskerne allerede følger.

Få en gruppe madentusiaster til at bruge dit produkt i køkkenet. Få Robinson profilerne til at tage dit brand med ind i et univers præget af eventyrlyst eller mental og fysisk udholdenhed. Få en gruppe Paradise profiler, der har tæt kontakt med den yngre målgruppe, til at vise, hvordan dit brand lever midt i samtalen om relationer, selvtillid og stil.


Det er dét, samarbejdet mellem Viaplay og ContentClub gør muligt, at lade dit brand leve i influencer marketing øjeblikke, som folk faktisk ser, deler og husker.


Viaplay og ContentClub logoer på gentaget mønster.
Viaplay og ContentClub

Fra seeroplevelse til brandoplevelse.

Viaplay og ContentClub har indgået et strategisk samarbejde, der gør det muligt for brands at aktivere profiler fra nogle af Danmarks mest populære TV formater, i autentiske og strategisk styrede kampagner.

For første gang kan brands arbejde med profiler, der allerede har massiv eksponering og en stærk forbindelse til danskerne, og bringe den troværdighed videre ud på sociale medier.


Det handler ikke bare om at købe en influencer. Det handler om at komme ind i samtalen, mens den sker.


Hvad betyder denne type influencer marketing for brands?


TV eksponering møder influencer marketing Få adgang til profiler, der allerede er top of mind hos seerne, og som nu også engagerer på sociale medier.

Strategisk orkestrering på tværs af platforme ContentClub sammensætter kampagner, hvor TV profilernes reach og SoMe’s engagement arbejder sammen om ét formål: at skabe værdi for dit brand.

Professionel rådgivning og eksekvering Du får en partner, der forstår både det redaktionelle TV univers og den kommercielle influencer verden.


Dokumenteret effekt Alle kampagner måles, optimeres og rapporteres, så du ser præcis, hvad samarbejdet leverer.


Mere end eksponering – en del af kulturen

Når TV og sociale medier smelter sammen, bliver dit brand en del af noget større end et opslag. Det bliver en del af historier, danskerne følger, deler og husker.


Fra skærmen, til feedet. til forbrugernes hverdag.


Klar til at finde din historie?

Vi hjælper brands med at aktivere profiler fra Viaplay universet, og skabe kampagner, der både kan mærkes og performer.


Lad os finde de historier, dit brand skal være en del af.


Viaplay og Contentclub pressemeddelse
Viaplay og ContentClub pressemeddelelse
logo af Robinson Ekspeditionen
Robinson
Logo af Masterchef
MasterChef
Billede af værterne Rikke Göransson og Olivia Salo og deltagere fra paradise hotel
Paradise Hotel

Kommentarer


bottom of page