ContentClub x Viaplay Group
Hvor TV møder influencer marketing
Et strategisk samarbejde, der giver brands adgang til nogle af Danmarks mest eksponerede og aktuelle profiler. Direkte fra Viaplays populære programmer.
“Vi skaber en gennemsigtig og resultatorienteret proces, hvor brands får adgang til profiler, der allerede har et stærkt publikum og høj tillid.”
— Morten Mogensen, SVP Content/Programming Director, Viaplay Group

Et nyt kapitel i dansk influencer marketing
Viaplay og ContentClub har indgået et strategisk samarbejde, der åbner nye kommercielle muligheder for brands.
Samarbejdet gør det muligt for virksomheder at aktivere profiler fra nogle af Danmarks mest sete TV-programmer – såsom MasterChef, Robinson Ekspeditionen og Paradise Hotel – i troværdige og effektfulde influencer-kampagner.
Når TV-profiler træder ind i influencer-verdenen gennem ContentClub, får brands adgang til:
-
Profiler med massiv rækkevidde og genkendelighed
-
Ægte personligheder med høj engagementrate
-
Professionel rådgivning og eksekvering fra et erfarent bureau
-
Målbare resultater på kampagner, der driver værd
“Tv og sociale medier smelter mere og mere sammen – og for brands betyder det nye, stærke muligheder for at skabe autentiske kampagner med maksimal effekt.”
— Emilie Reenberg, CEO, ContentClub
Profiler fra Viaplay-universet
Gennem Viaplay-samarbejdet repræsenterer ContentClub en række aktuelle profiler fra nogle af Danmarks mest sete programmer – klar til at skabe værdi i samarbejde med brands.




