top of page

2026 nærmer sig – tid til at sikre de bedste Influencer samarbejder

  • Forfatters billede: ContentClub
    ContentClub
  • 7. nov.
  • 2 min læsning

Vi planlægger 2026 – I en Influencer branche der vokser hurtigt


I disse uger sidder vi og planlægger 2026. Der er travlt – influencerbranchen vokser markant, og mulighederne bliver kun større for brands, der er tidligt ude. Her er et par tal, der underbygger efterspørgslen:


Her er de vigtigste indsigter fra Dentsu Creative 2025 CMO Report:


  • 90 % af CMO’er mener, at influencer indhold giver mere engagement end traditionel reklame

  • 89 % mener, at “relatable” creators leverer bedre performance end kendisser (96 % i Kina, 93 % i USA, 92 % i Canada)

  • 87 % planlægger at arbejde med et stort antal influencers næste år

  • 91 % ser brandopbygning som et partnerskab mellem brands, creators og platforme (+14 procentpoint på ét år)

  • 84 % siger, at de skal vinde “share of culture” – ikke bare “share of voice” (88 % blandt B2C-markedsførere)

  • 39 % planlægger at investere 20–30 % af deres marketingbudget i Influencer marketing, mens 27 % planlægger at investere over 30 %

  • Influencer led ads får op til 73 % mere opmærksomhed end brand led creative (7,3 sek. vs. 4,2 sek.)


Sikre jeres plads i influenternes kalender for 2026


Vi sidder allerede og planlægger næste års kampagner sammen med vores mange influenter – fra livsstil og sport til mad og familie. Vil I sikre jer de bedste samarbejdsmuligheder, er det nu, I skal kontakte os. Jo tidligere vi taler sammen, desto bedre kan vi skabe et match, der giver mening for både jeres brand og vores profiler.


Se oversigten over muligheder vi er vildt stolte over at præsentere:



Felix Smith sidder på en stol
Felix Smith
Tina Lille mor blog står op af en væg
Tina Ekdahl - Lillemorblog
Tina Dehnfjeld sidder på en stol
Tina Dehnfjeld
Stine Lykke står op af en lygtepæl
Stine Lykke
Andreas står med et glas i hånden
Andreas Holm Jensen
Camilla står i det fri
Camilla Framnes
Cecilie Louise Larsen står med en taske
Cecilie Louise Larsen
Trine sidder sidder ved bord og drikker te
Trine Rasmussen
Rene står og kigger til siden
René Holten Poulsen
Alexander sidder på en stol
Alexander Wessel Rasmussen
Mads Hansen sidder på en stol
Mads Hansen
Anna Due smiler til kameraet
Anna Due
Naja Borre sidder ved vandet
Naja Borre
Marianne Bjerring står i sin entre
Marianne Bjerring
Regitze smiler på gaden
Regitze Mogensen
Nicolaj viser sit ar
Nicolaj Rosè
Clemens står med solbriller i hånden
Clemens Telling
Camilla Dohn står foran sit hus
Camilla Dohn
Mille Funk poserer
Mille Funk
Camilla Frederikke står med en lip oil
Camilla Frederikke
Line smiler til kameraet
Line Schmidt - hjemtilfyn
Stephanie Siguenza van-der Watt står og smiler
Stephanie Siguenza van-der Watt

Se mere på www.contentclub.dk


Eller kontakt os på collab@contentclub.dk


ContentClub logo

Kommentarer


bottom of page